6 תשובות
ששניכם מתביישים לגשת אחד לשני
שיש ביניכם מתח
יש כאלה שיותר מתביישים או אנאערף
ביישנים
שאתם מתכתבים הרבה בוחצאפ ואתם באותה שכבה צריך יותר מידע כדי להגיד יותר כרגע אני רק יודע שאתם מדברים
או שאחד מכם חופר לשני ולא נעים לו לסנן
או ששניכם חסרי אופי