3 תשובות
את לא צריכה להתנהג כמו בוגרת אם את לא מתנהגת כך מלכתחילה, את צריכה להיות את עצמך בין אם את בוגרת יחסית לגילך או לא
זה קורא תיבאי עם אתה לא בוגר אז אתה לא בוגר עם אתה בוגר אז אתה בוגר אבל עם אתה לא בוגר ואתה מתנהג כמו בוגר אז אתה פגר וגם ישימו לב לזה די מהר
https://www.youtube.com/watch?v=2gn7ffzayt8