5 תשובות
למה שתשקרי ?
שואל השאלה:
זה סתם קורה גם אם אין פואנטה לשקר
זה סתם קורה גם אם אין פואנטה לשקר
אנונימית
אולי זה פשוט שאת מרגישה שאם לא תוסיפי עניין למה שאת אומרת לא יתעניינו, תתחילי מלהפסיק לשתף קצת דברים גם אם זה נכון כדי שתוכלי לשלוט במה שיוצא לך מהפה, וגם תחשבי פעמיים לפני שאת מספרת משהו לא אמיתי
שואל השאלה:
זה לא בגלל שאני לא מעניינת זה סתם יוצא לי אוטומטית משהו הזיה
זה לא בגלל שאני לא מעניינת זה סתם יוצא לי אוטומטית משהו הזיה
אנונימית
אני מכירה את זה, בכל מקרה תנסי את מה שאמרתי. אני חושבת שזה יעזור
באותו הנושא: