4 תשובות
שואל השאלה:
איזה מין אתר זה?!
איזה מין אתר זה?!
אם יש לך בעיה עם האתר את מוזמנת לפרוש, לא מכריחים אותך להשאר. מוחקים לך את השאלות בגלל שאת עוברת על החוקים. האתר רציני, לא לציניות. לא להכל יש תשובה בגוגל ולפעמים עדיך לדבר עם מישו במקום לתת לגוגל לכתוב תשובה.
מהות האתר היא שהוא יהיה מקום של אנשים לשאול שאלות, לפרוק על דברים, לשתף בדברים שהם עוברים ושהם יקבלו על כך סיוע ומענה מאנשים אחרים.
האתר הוא לא רק לשאילת שאלות שניתן למצוא את התשובה אליהן בקלות בגוגל, אלא גם לשאול שאלות פריקה או שאלות על קשיים שחווים.
מה שכן, אני מסכים שבאתר יש קצת יותר מדי חוקים.
האתר הוא לא רק לשאילת שאלות שניתן למצוא את התשובה אליהן בקלות בגוגל, אלא גם לשאול שאלות פריקה או שאלות על קשיים שחווים.
מה שכן, אני מסכים שבאתר יש קצת יותר מדי חוקים.
לגלות לך סוד? פעם היה מותר לרשום באותיות כפולות ולהשתמש באימוגים תואמת לא היה הרבה פיקוח על שאלות
פשוט האתר נהיה יותר מפוקח ויותר רציני
פשוט האתר נהיה יותר מפוקח ויותר רציני
באותו הנושא: