התחברות
הרשמה
אני אכלתי היום ארוחה אחת בקושי ואני לא רעבה איך זה הגיוני ויש לי הפרעות אכילה
25 במרץ 2021, 01:59
הפרעות אכילה
אנורקסיה
אוכל
3 תשובות
נדפק לך המערכות בגוף
K
Kylie❤
הגוף נדפק ומתרגל לכמות קטנה של אוכל ואז כשאוכלים באמת ממש מלאים מזה..
א
אנונימית מספר 4
את חייבת לספר למישהו
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
אכלתי היום רק כמה כפיות של יוגורט(בריא) ואני רעבה אז זה סבבה לארוחה??
אכלתי היום ארוחת צהריים בריאה ולאחר ארוחת צהריים אכלתי הרבה שקדים ואגוזים וקרקרים בריאים וקורנפלקס
אם אני כמה ימים אכלתי בקושי ועכשיו אני אוכלת ארוחה וכואבת לי הבטן זה בגלל זה?
עדיין לא אכלתי ואני בדיאטה ואני מפסיקה לאכול בדרכ ב7..מה לעשות?לאכול רק ארוחה אחת?
אני בקושי אוכלת ארוחה אחת ביום(לא בכוונה) ואני מנשנשת פירות בשאר היום הגיוני לא להוריד במשקל מזה?
זה הגיוני שאני עליי שני קילו ביום ואני בקושי אכלתי?
בקושי אכלתי היום משהו, ואני לא רעבה
אני בקושי אוכלת ארוחה אחת ביום מה לעשות???
בקושי אכלתי היום ואני בדיאטה זה בסדר לאכול מקופלת??
כל השעות שלי הסתבכו ואני ישנה ביום ובלילה אני ערה, ויוצא אני אוכלת בקושי ארוחה אחת ביום ואני לא מרגישה ממש רעב.
אני ממש שבעה אבל אכלתי רק 500 קלוריות היום, כדאי לי לאכול עוד ארוחה?