9 תשובות
אני
אני.. יש לי מחוץ לכיתת ערסים הזאת חברים
אני מכחישה את עצמי לבית ספר שלי בכלל
כולם שם הזויים ופצועים כל אחד יותר גרוע מהשני
ויבשים רצח
כולם שם הזויים ופצועים כל אחד יותר גרוע מהשני
ויבשים רצח
חברה אחת
אני בחבורה של כמה רוסים בבית ספר שלי, רכלנים רצח, ובגלל זה כיף לי ללכת לשם
לי אין חברים.
אנונימי
אין לי בכלל
יש לי רק בוואצפ
יש לי שתי חברות בלחץ שם
אנונימית
באותו הנושא: