התחברות
הרשמה
אוהבים לצאת או יותר להיות בבית?
28 במרץ 2021, 20:25
שעמום
העדפות
בילויים
תשובה אחת
לצאת אבל השאלה לאן
K
KMP
באותו הנושא:
איפה אתם יותר אוהבים להיות בבית או בחוץ?
אתם אוהבים להיות בבית?
אתם אוהבים לצאת הרבה מהבית או להיות בבית?
ישפה אנשים שבחמישי אם אוהבים להיות בבית ולראות איזה משהו במחשב או בטלוויזיה ולהיות במזגן במאשר מועדון או לצאת עם חברים?
למה בני נוער מסתגרים בחדר שלהם ולא אוהבים לצאת להיות עם המשפחה?
את אוהבים להיות לבד בבית כל היום?
איפה אתם אוהבים יותר להיות עם הבן/בת זוג, בבית אצל משהו או בחוץ?
אתם אוהבים יותר להיות בבית או בחוץ?
איך להתחיל יותר לצאת עם חברים ופחות להיות בבית?
אתם אוהבים להיות שישי שבת בבית בשאר השבוע לצאת או הפוך?
חוץ מהחדר שלכם איפה אתם אוהבים להיות בבית ?