15 תשובות
כי למי יש כוח עכשיו
מעדיפים שקט
למה אני אוהבת ואם אני בחדר זה בגלל שאין מקום בסלון או שההורים רואים סרטים ויש שם קטעים אז לא נעים להיות שם
תחושה של חוסר התאמה. ההפרש גילאים גורם לבני נוער להרגיש שעולמות התוכן שלהם ושל ההורים שלהם שונים - מה שמקשה על ליצור חיבור. אולי יחסים רעים באופן כללי ועוד המון סיבות.
כי הם לא רוצים להיות עם המשפחה כי הם לא מסתדרים עימם
אני שונאת אנשים
כדי לא לבעוט באחים שלי
דקה אחת איתם ואני מתחרפנת
אנונימית
כי לא באלהם
כי אני שונא אדם
אין כוח
כי אני רוצה שהמוח שלי יתפתח בצורה טובה יותר בלי המשפחה❤
אנונימית
פשוט המשפחה שלי עולה לי על העצבים ואני צריכה את השקט שלי עם עצמי!!
לי אישית זה כי אני פשוט לא סובל את המשפחה שלי
שואל השאלה:
חבל צריך לנצל כל רגע עם ההורים הם לא ישארו איתכם לנצח
אנונימית
אני אוהבת להיות לבד