התחברות
הרשמה
כשאני מתקלח במים חמים כואבת לי הבטן (לא טחול) וקשה לי לנשום (אני נושם אבל בקושי נכנס אוויר)
יודעים למה?
29 במרץ 2021, 03:07
נשימה
כאבי בטן
בטן
קשיי נשימה
רפואה משלימה
3 תשובות
לך לרופא
_
_______/
נורמלי זה בגלל שבחום הלחץ דם עולה במהירות
ט
טיפשון
תבדוק את זה אצל רופא אם יש בעיות עם הגוף והחום החלמה מהירה
מ
משמש123
באותו הנושא:
אני אוהב "לשרוף" את הידיים שלי במים החמים כשאני שוטף אותן, זה רע?
כשאני מתקלחת במים חמים כואבת לי הבטן התחתונה כמו בכאבי מחזור...למה זה ככה?
אני מתקלח במים קרים זה יהיה מוזר אם אני יתקלח במים חמים?
אני מתקלח במים חמים ואחרי שאני מסיים אני מרגיש דפיקות לב מה זה חזקות, הבטן שלי רועדת מרוב הדפיקות. זה יכול לגרום נזק?
מקלחת במים חמים או קרים?
נשרפתי רצח בים וכואב לי כל העור, מותר להתקלח במים חמים או שרק בקרים?
במחזור כשאני מתקלחת עם מים חמים הבטן שלי ממש כואבת, זה קשור למים החמים?
זה מוזר כשאני מתקלח אני משתמש במים רותחים מאוד ואז ב3 דקות האחרונות אני שם את המים על הכי קר?
למה כשמים ביצה במים חמים היא נהיית קשה וכשמים פסטה במים חמים היא נהיית רכה?
אחרי אימון להתקלח במים קרים או חמים?
מה יותר בריא לשיער לשטוף במים חמים או קרים?