3 תשובות
כן אני הלכתי
אני הייתי שם לפני שבוע בערך ואני לא מחוסנת
סבור אנוכי כי ייתכן שכן, אך על כל פנים איני ממליץ להיות באיקאה כל עוד אינך מחוסן.
אנונימי
באותו הנושא: