4 תשובות
זו באמת תופעה מוזרה ומדאיגה
אה קראתי את השאלה שלך לא נכון
לא ממש שמעתי על נשים בוגדות
לא ממש שמעתי על נשים בוגדות
לא מסכימה כל כך. במידה וזה קורה אז הכבוד המינימלי הוא להיפרד ואז ללכת לחפש קשרים אחרים במידה ולא עובד ומתאים. אני חושבת שבגידות זה לא דבר מוצדק ובגידות לא נהיות לגיטימיות בתקופה האחרונה לכן לא כל כך מסכימה.
אם זה באמת נכון אז חבל לפי דעתי בגידה זאת בגידה ואין סיבה לעשות את זה לשני המינים אם לצד אחד לא היה טוב בזוגיות או לא הרגיש מספיק מוערך אז שידבר עם הבן אדם השני ושיפתרו את זה ביניהם
אנונימית