6 תשובות
מוזיקה
מוזיקה, לדבר עם אנשים
לדעתי כל אחד צריך למצוא משהו שעושה לו טוב. משהו שהוא קם בשבילו בבוקר.
זה יכול להיות חוויה שאתם מצפים לה באותו היום/בן אדם מסויים שאתם אוהבים.
אצלי לדוגמא זה בן דוד שלי התינוק. אני יודעת שאני הולכת לראות אותו השבוע וזה עושה אותי מאושרת :)
זה יכול להיות חוויה שאתם מצפים לה באותו היום/בן אדם מסויים שאתם אוהבים.
אצלי לדוגמא זה בן דוד שלי התינוק. אני יודעת שאני הולכת לראות אותו השבוע וזה עושה אותי מאושרת :)
אנונימית
חד משמעית מוזיקה. וגם להיפגש עם חברים טובים עושה לי טוב
מוזיקה ובעיקר חברים שלי :)
כלום. בגלל זה אני לא מאושרת.
באותו הנושא: