4 תשובות
תשאלי אותו בבית ספר
תקבעו פגישה ולכי על זה
תקבעו פגישה ולכי על זה
תעשי את זה!!!
שואל השאלה:
הוא לא בשכבה שלי ועד שאני אפגוש אותו יקח זמן
הוא לא בשכבה שלי ועד שאני אפגוש אותו יקח זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לכתוב לו בוואצפ שיש לי משהו להגיד לו ושבאלי לקבוע אבל זה יהיה מביך ברמות לא?
אני רוצה לכתוב לו בוואצפ שיש לי משהו להגיד לו ושבאלי לקבוע אבל זה יהיה מביך ברמות לא?
אנונימית
באותו הנושא: