7 תשובות
שואל השאלה:
ומינוס יותר טוב בראייה או שיותר גרועה??
ומינוס יותר טוב בראייה או שיותר גרועה??
אנונימית
מה...אחותי אי אפשר להשוות
את זה את מבינה? כאילו את לא יכולה להשוות סרטן מעי גס ללוקמיה,שתיהם חרא.
אין כזה דבר טוב יותר או רע יותר,פלוס זה רע ומינוס זה רע,ואם שתיהם באים בקומבו זה מזעזע.
וצילינדר זה מתי שהעיינים שלך רואות לא באותה מידה טוב אם לא ידעת אז זה בכלל לא בהקשר.
ואם את לא יודעת בדיוק איך עובד מינוס ופלוס במשקפיים מציעה לך לקרוא על זה.
את זה את מבינה? כאילו את לא יכולה להשוות סרטן מעי גס ללוקמיה,שתיהם חרא.
אין כזה דבר טוב יותר או רע יותר,פלוס זה רע ומינוס זה רע,ואם שתיהם באים בקומבו זה מזעזע.
וצילינדר זה מתי שהעיינים שלך רואות לא באותה מידה טוב אם לא ידעת אז זה בכלל לא בהקשר.
ואם את לא יודעת בדיוק איך עובד מינוס ופלוס במשקפיים מציעה לך לקרוא על זה.
והנה התחלנו על העלבות אישיות,דבר ראשון דיווחתי
דבר שני אני מבינה בזה קצת יותר טוב ממך זה על בטוח,ואני מנסה להסביר לל שאת משווה שתי דברים שלא ניתנים להשוואה בצורה הזאת.
את לא יכולה להשוות מה יותר טוב אם שתיהם תאורטית אותו דבר אבל מה שמבדיל בינהם זאת התפיסה והחדות פוקוס
במילים אחרות,מינוס עובד בצורה שאם את תסתכלי על פריט כולשהו הרקע שלו יהיה מטושטש,ובפלוס ההפך,הפריט מטושטש והרקע חד.
לכן אין דרך להשוות מה יותר טוב כי אין פה יותר טוב ואת לא יכולה להשוות מה יותר טוב.
מינוס ופלוס יחדיו יוצרים לא מצב שהראיה רגילה אלא שבכללי אין פוקוס על כלום וזה ידרוש מצב של התערבות כרורגית אחרת האדם לא יהיה מסוגל לראות.
ותגידי תודה שאני מסבירה לך את זה במקום לקלל,אם את לא מבינה בזה אל תכנסי לזה,סגרנו?
דבר שני אני מבינה בזה קצת יותר טוב ממך זה על בטוח,ואני מנסה להסביר לל שאת משווה שתי דברים שלא ניתנים להשוואה בצורה הזאת.
את לא יכולה להשוות מה יותר טוב אם שתיהם תאורטית אותו דבר אבל מה שמבדיל בינהם זאת התפיסה והחדות פוקוס
במילים אחרות,מינוס עובד בצורה שאם את תסתכלי על פריט כולשהו הרקע שלו יהיה מטושטש,ובפלוס ההפך,הפריט מטושטש והרקע חד.
לכן אין דרך להשוות מה יותר טוב כי אין פה יותר טוב ואת לא יכולה להשוות מה יותר טוב.
מינוס ופלוס יחדיו יוצרים לא מצב שהראיה רגילה אלא שבכללי אין פוקוס על כלום וזה ידרוש מצב של התערבות כרורגית אחרת האדם לא יהיה מסוגל לראות.
ותגידי תודה שאני מסבירה לך את זה במקום לקלל,אם את לא מבינה בזה אל תכנסי לזה,סגרנו?
יותר טוב מאיזו בחינה. שניהם זה ראייה לא טובה.
פלוס זה בדרך כלל יש לילדים קטנים
מינוס
עדיף פלוס נראה לי כי לרוב אנשים עם פלוס זה מבוגרים וילדים קטנים שלא שמים לב לזה כי הם רואים טוב הבעיה היחידה שלהם היא קריאה ולזה יש משקפי קריאה עדיף מאשר מינוס
אנונימי
באותו הנושא: