19 תשובות
המחשבות של הלילה.
גם אני ככה
כנראה בגלל שזה הזמן היחיד שלך לבד אז כל החרדות באותת
כי זה לילה.
שואל השאלה:
י' מהמוסד
חחח אמרת שיש לך הרבה מה לכתוב
הלוואי והמוח שלי היה ריק בלילה ):
שואל השאלה:
כן אה
אני לא יכולה להפסיק לחשוב אוף
על הדברים הכי גרועים בעולם ועל הדברים הכי טובים בעולם
שואל השאלה:
אני חושב על דברים גרועים
כן גם אני ): על התיכון
שואל השאלה:
נחמד!
גם נגיד אני מתה לישון עכשיו אבל אני יודעת שאני לא אצליח להירדם
שואל השאלה:
גם אני!!!
גם ראיתי אנימה מפחידה רצח אבל מזה מפחידה כאילו אני מפחדת ללכת למטבח שלא יבוא לי אחד
שואל השאלה:
אה...
ואוו כנל
אני מאמינה כי פתאום הכל שקט כל העולם רגוע והלילה משחרר את כל הרגשות והזכרונות
welcome to the club