20 תשובות
יש לא פחות מפעם
יש יותר
יש פחות
פעם באמת כל בן אדם שם היה ילד סנטר
עכשיו הם מתחבאים בגג
פעם באמת כל בן אדם שם היה ילד סנטר
עכשיו הם מתחבאים בגג
יש אותה כמות
פשוט היום זה מחולק ל3-ילדי קייפופ ורודים וצבעוניים, סתם ילדים וויבים שנהנית להיות בסנטר שהפ סהכ נורמליים, והאדג'לורדים שסובלים מלפחות 17 הפרעות נפשיות ומזדהים מגדרית כשולחן
פשוט היום זה מחולק ל3-ילדי קייפופ ורודים וצבעוניים, סתם ילדים וויבים שנהנית להיות בסנטר שהפ סהכ נורמליים, והאדג'לורדים שסובלים מלפחות 17 הפרעות נפשיות ומזדהים מגדרית כשולחן
שואל השאלה:
כן אבל עכשיו הם שונים ממה שהיה פעם.
הקטע של הלהטב החליף את הקטע של המוזיקת רוק
כן אבל עכשיו הם שונים ממה שהיה פעם.
הקטע של הלהטב החליף את הקטע של המוזיקת רוק
אנונימית
חושבת שגדל אפילו נהייה קצת טרנד אצל ילדים
שואל השאלה:
ויש גם את הסטלנים של הגג^^^
ויש גם את הסטלנים של הגג^^^
אנונימית
כן אבל 90% מהם זה פרדי והגאנג שלו וה10% האחרים זה תל אביביים ממוצעים
שואל השאלה:
מי זה פרדי
מי זה פרדי
אנונימית
הוא המנהיג של כל דבר שרע בילדי סנטר
הוא פאקינג אושיית אינסטגרם וטיקטוק בשלב הזה, זה די עצוב
הוא פאקינג אושיית אינסטגרם וטיקטוק בשלב הזה, זה די עצוב
שואל השאלה:
איך קוראים לו בטיקטוק?
איך קוראים לו בטיקטוק?
אנונימית
לא יודע אבל תהיה בטוח שיש בשם לפחות שתיים מ5 המילים הבאות:
jesus
damn
stripper
freddy
daddy
הלוואי שהייתי ציני, זה פשוט מה שאני זוכר מהשמות שלו במדיה החברתית
jesus
damn
stripper
freddy
daddy
הלוואי שהייתי ציני, זה פשוט מה שאני זוכר מהשמות שלו במדיה החברתית
שואל השאלה:
מצאתי אותו יאי
מצאתי אותו יאי
קישורים מצורפים:
אנונימית
got ur soul
הוא נראה בן 13.
גיל יחסית קטן בשביל להיות המנהיג של כל דבר שאי בילדי סנטר.
בן כמה הוא באמת?
גיל יחסית קטן בשביל להיות המנהיג של כל דבר שאי בילדי סנטר.
בן כמה הוא באמת?
15 נראלי
אני מכיר אותו די טוב, יש לו מנטליות של בן 13 שמנסה הכי חזק שהוא יכול להיות ילד סנטר, רק שהוא לוקח את זה אחושרמוטה רחוק מדי
אני מכיר אותו די טוב, יש לו מנטליות של בן 13 שמנסה הכי חזק שהוא יכול להיות ילד סנטר, רק שהוא לוקח את זה אחושרמוטה רחוק מדי
שואל השאלה:
הוא בן 15 14 לפי מה שהבנתי
הוא בן 15 14 לפי מה שהבנתי
אנונימית
אתם בטוחים שזה בן? חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה בן..
כן זה בן..
אנונימית
אה :/ חחחחח, לא זיהיתי
אנונימית
באותו הנושא: