10 תשובות
זה לא בסדר משני הצדדים.
לא
ממש לא אין הבדל
זה לא בסדר משני הצדדים.
ובכללי אדם אלים זה ככ מראה על ברבריות ועל חולשה. אלימות לא פותרת שום דבר, ואישה/גבר שמרים יד זה לא בסדר משני הצדדים. לא משנה במין
כל זוגיות הכוללת מכות בעייתית
לא, זה פשוט מגעיל ולא בסדר משני הצדדים
זה חא בסדר משני הצדדים
זה לא בסדר משני הצדדים