21 תשובות
בשביל היופי
לא לא מאמינים בזה
כי זה ממש יפה
זה האמונה שלהם כמו ששלנו יש דברים אחרים
שואל השאלה:
מה זה מאמינים בזה מה הם חושבים בלהשיג פסל של ישו הרי הם לא יודעים איך ניראה באמת ישו או מרים אמא שלו
מה זה מאמינים בזה מה הם חושבים בלהשיג פסל של ישו הרי הם לא יודעים איך ניראה באמת ישו או מרים אמא שלו
אנונימי
נוו זה בשביל היופי
שואל השאלה:
זה לא עבודה זרה בשסילם? כאילו הם גם מאמינים בתנך שלנו והרע כתוב שמה לא תעשה לך פסל ולא מסכה
זה לא עבודה זרה בשסילם? כאילו הם גם מאמינים בתנך שלנו והרע כתוב שמה לא תעשה לך פסל ולא מסכה
אנונימי
ככה חלקם רואים בנו
אף אחד לא ראה את אלוהים זה כמו להפלל לכלום בשבילם
וכמו שאתה אומר מה הם חושבים שפסל יעשה הם אומרים מה הם מתפללים לאוויר
אף אחד לא ראה את אלוהים זה כמו להפלל לכלום בשבילם
וכמו שאתה אומר מה הם חושבים שפסל יעשה הם אומרים מה הם מתפללים לאוויר
שואל השאלה:
לא הבנתי אתה יכול להסביר טוב (סליחה לא בקטע רע פשוט לא הבנתי) ,תעזבו אותי בשקט,
לא הבנתי אתה יכול להסביר טוב (סליחה לא בקטע רע פשוט לא הבנתי) ,תעזבו אותי בשקט,
אנונימי
כי הוא הנצרות סובבת סביבו, זה כמו שיש לבודהיסטים את בודהה
ביהדות הדמות המרכזית היא אלוהים, ולכן אין המחשה שלו. ישו היה בן אדם
שאתה כתבת
"מה זה מאמינים בזה מה הם חושבים בלהשיג פסל של ישו"
זה כי הם מאמינים בזה
וזה בדיוק אותו דבר איתנו
שאנחנו מתפללים למשהו שבחיים לא ראינו וכל זה
"מה זה מאמינים בזה מה הם חושבים בלהשיג פסל של ישו"
זה כי הם מאמינים בזה
וזה בדיוק אותו דבר איתנו
שאנחנו מתפללים למשהו שבחיים לא ראינו וכל זה
שואל השאלה:
הם כאילו לא אוהבים להתפלל באוויר? כאילו הם מדברים עם ישו דרך הפסל של עצמו כעל הפסל של מרים אמא שלו?
הם כאילו לא אוהבים להתפלל באוויר? כאילו הם מדברים עם ישו דרך הפסל של עצמו כעל הפסל של מרים אמא שלו?
אנונימי
לא הם לא מדברים עם הפסל , אם הם יתפללו לפסל זה יהיה עבודה זרה ....
שואל השאלה:
אז מה הם עושים לפסל?
אז מה הם עושים לפסל?
אנונימי
אין לי מושג אולי זה ליופי או מרמז קדושה, אבל אני בטוחה שנוצרים לא מתפללים לפסל אלה למה שהוא מרמז , אולי זה עוזר להם להתפלל ולהתרכז בתפילה
שואל השאלה:
ולמה הקתולים גם מאמינים באימא של ישו
ולמה הקתולים גם מאמינים באימא של ישו
אנונימי
הפסל הוא רק סימבולי, כמו שיש את ארון הקודש. אתה לא מתפלל לארון הקודש, אלא לרוח אלוהים. הנוצרים לא מתפללים לפסל של ישו
ודרך אגב, הרבה יותר קל לגרום לאנשים להאמין במשהו אם ממחישים אותו.
ודרך אגב, הרבה יותר קל לגרום לאנשים להאמין במשהו אם ממחישים אותו.
ליופי הם לא מאמינים בזה, גם בוכטות ציורים
זה סימבולי. זה לא עובר על ה"לא תעשה לך פסל וכל תמונה" כי אנחנו לא סוגדים/מתפללים לפסלים ולתמונות הפסלים והתמונות זה רק סימבולי, זה כמו שאתם שמים תמונות של רבנים בבתים שלכם אתם לא סוגדים לרב זה פשוט סימבולי
^ומה זאת אומרת למה אנחנו מאמינים באמא של ישוע ? יעני למה אנחנו מתפללים אליה ? אם זאת הכוונה שלך אז הקתולים מתפללים לסנטה מריה כדי לשבח אותה סוג של על שיתוף הפעולה שלה עם אלוהים שהיא הסכימה להיות בהריון עם ישוע ועוד סיבה שאנחנו מתפללים אליה (וגם לשאר הקדושים) זה כדי שהם בעצם יתפללו לאלוהים עלינו, כאילו אנחנו מבקשים מהם עזרה שיתפללו בשבילנו או שאנחנו בעצם מודים להם על מה שהם עשו
באותו הנושא: