7 תשובות
קודם כל, תקופת המגורים בבית זו תקופה והיא תעבור. הייתי מציעה לך להיות איתם אבל פשוט להיות בטלפון (למרות שגם על זה אפשר להעיר).. או שתסגרי בחדר ותגידי שאת עושה שיעורים, משהו שאי אפשר להעיר עליו. תכלס הכי טוב שתנסי לאט לאט להתחבר אליהם
שואל השאלה:
אין לי פרטיות בכלל כל הזמן מעיריפ לי גם
אין לי פרטיות בכלל כל הזמן מעיריפ לי גם
אנונימית
למה שלא תהיי בחדר שלך עם דלת סגורה? זה דיי מנתק ובטוח יותר טוב מחדר שירותים, אן אין לך חדר אולי תהפכי את החדר מחסן לחדר אם הוא מספיק גדול או אם יש חדר אורחים או משהו לגיטימי לא לרצות להיות עם המשפחה 24/7 את צריכה גם את השקט שלך, אולי יש לך חברות לצאת איתן לבילויים ארוכים יותר? אבל גם תוודאי שלא יהיה יותר מידיי ניתוק.
שואל השאלה:
אין ניתוק יותר מידי אני מודעת לזה אני בחדר עם אחותי אין לי פרטיות והיא בת 23 ...
חברות שלי לא נפגשות הרבב כל כך
אין ניתוק יותר מידי אני מודעת לזה אני בחדר עם אחותי אין לי פרטיות והיא בת 23 ...
חברות שלי לא נפגשות הרבב כל כך
אנונימית
אחותך כל הזמן או רוב הזמן בחדר? אין זמנים של לפחות כמה שעות שהיא לא שם? אולי אז תוכלי לקבל פרטיות עד שתיהיה לכם אפשרות לעבור דירה לדירה עם יותר חדרים... אולי יש לך חצר ליד הבית או מאחורי הבית שאת יכולה לשבת בה בשקט עם מוזיקה וזה?
שואל השאלה:
יש איזה גן משחקים שכבר לא מגיעים לשפ אולי שם יהיה לי שקט
יש איזה גן משחקים שכבר לא מגיעים לשפ אולי שם יהיה לי שקט
אנונימית
נשמע טוב תנסי (:
באותו הנושא: