8 תשובות
זה כלב הוא יסתדר,תשאירו צעצועים לכלבים בבית
שואל השאלה:
לא יודעת עדיין גזע וגודל, רוב הסיכויים מאמצת
אנונימית
אל תשאלי פה, תבדקי אצל מישהו שמוסמך לענות על שאלות כאלו.
את הכלב כן משאירים בבית אם את בעבודה/בית ספר. הרבה עושים את זה, הרוב, אפילו.
חשוב לפצות אותו בטיולים טובים.
גם אם הוא גדול או קטן, עדיין אפשר להשאיר בבית. אין הבטחה שלא תחזרו לבית הפוך.
פשוט מאוד, לא מביאים כלב.
אי אפשר לעזוב גור חדש למשך שבע שעות. זה יפתח אצלו חרדת נטישה והרבה מאוד דברים.
דבר שני, גורים בכללי לאחר החיסון השני, צריכים לצאת לעשות פיפי כל חצי שעה בערך.
אם אתם הולכים להעדר מהבית למעל שלוש שעות קבוע כשיש לכם גור, אל תביאו אותו. אין שום סיבה להביא אותו. אפשר להיעדר יותר כשהוא כבר יותר בוגר. אבל כשהוא גור בן חודשיים? ממש אבל ממש לא.
היא לא אמרה שהוא גור
הכלבים שלי כבר בוגרים אז הם נשארים בבית לבד כמה שעות. כאיכרון הם שלושה אז יש להם אחד את השני והם לא מפחדים.
אם זה גור זה יותר בעיה כי הוא צריך יותר טיפול וצומת לב וגם גדר גורים.