9 תשובות
כן זה הזוי
הזוי
אסור לדון על שאלות ימחקו לך ככל הנראה
ולא יודעת זה מרגיע אותם במצבים מסויימים
ונותן איזה סיפוק אני חושבת
ולא יודעת זה מרגיע אותם במצבים מסויימים
ונותן איזה סיפוק אני חושבת
נראה לי זה משהו של אנדרנלין, כאילו יש בזה ריגוש או משהו, אם משהו חותך ורידים ורואה את זה: אל, אתם רק פוגעים בעצמכם, זה כנראה נובע מאיזושהי תחושה אובדנית או דיכאונית, יש אנשים שאתם יכולים לדבר איתם על זה כמו ער"ן
אנונימי
כמו שעניתי בשאלה הקודמת, ככה הם מתמודדים עם כאב נפשי. הם פוגעים בעצמם כי הם מעדיפים להתמקד בכאב הפיזי ולא הכאב הנפשי. או שזה בא מתוך שנאה עצמית, הם חושבים שמגיע להם להיפגע..
רק שלא באמת מגיע להם להיפגע, יש להם מטרה והם כן חשובים.
אם יש מישהו שמתמודד עם משהו כזה אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי.
רק שלא באמת מגיע להם להיפגע, יש להם מטרה והם כן חשובים.
אם יש מישהו שמתמודד עם משהו כזה אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי.
דיי לאמר שזה הזוי כי זה לא. אתם לא חוויתם דברים רעים שגורמים לכם לפגוע בעצמכם תגידו תודה לבורא עולם. ואל תרדו על אנשים כאלה. עניתי שם תשובה כמו מגילת אסתר כמעט בסוף לכו תסתכלו אחר כך תדברו. לפעמים אנשים שופטים בלי לשים לב אין בנאדם מושלם אבל מי שעושה את זה בידיעה אז דיי. טוב. אני סבלתי מלא בחיים ולפצוץ לעצמי את הוורידים זה שחרור של המון סבל ודברים. תמשיכו בחייכם השמחים ואני מקווה שתפסיקו לחשוב ככה. :(
אנונימית
קוראים לזה פגיעה עצמית וזה לא מה שהוא בשליטה שלנו.
בתור משהיא שפוגעת בעצמה שזה מתחיל זה כמעט בלתי אפשרי לעצור את זה לבד וזה לא משהו שאתה רץ לספר לאנשים.
זה נשמה הזוי אבל מי שלא חווה את זה לא יבין.
אבל הכאב שאתה מרגיש שזה כאב כיף, אתה נהנה מהכאב וזה תחושה ממכרת....
אני כנראה שהייתי ממשיכה לפגוע בעצמי עם חברה שלי לא הייתה מגלה על זה.
זה לא משהו שקל לעצור ואסור לזלזל במי שחווה את זה כי זה סימן למצב נפשי לא טוב!
בתור משהיא שפוגעת בעצמה שזה מתחיל זה כמעט בלתי אפשרי לעצור את זה לבד וזה לא משהו שאתה רץ לספר לאנשים.
זה נשמה הזוי אבל מי שלא חווה את זה לא יבין.
אבל הכאב שאתה מרגיש שזה כאב כיף, אתה נהנה מהכאב וזה תחושה ממכרת....
אני כנראה שהייתי ממשיכה לפגוע בעצמי עם חברה שלי לא הייתה מגלה על זה.
זה לא משהו שקל לעצור ואסור לזלזל במי שחווה את זה כי זה סימן למצב נפשי לא טוב!
התחושה שבאה עם זה ממכרת
זאת דרך התמודדות ממכרת
זה סוג של עוזר
עד שאת מבינה שזה רק דופק אותך יותר
ויש לזה הסבר הגיוני זה כי הגוף משחרר דופמין בזמן הפגיעה בגלל הפציעה (אז זאת גם סוג של התמכרות לדופמין שגורם להרגיש טוב יותר)
זאת דרך התמודדות ממכרת
זה סוג של עוזר
עד שאת מבינה שזה רק דופק אותך יותר
ויש לזה הסבר הגיוני זה כי הגוף משחרר דופמין בזמן הפגיעה בגלל הפציעה (אז זאת גם סוג של התמכרות לדופמין שגורם להרגיש טוב יותר)
זה ממש לא הזוי זה התמכרות זה כמו מחלה
אנונימית
באותו הנושא: