7 תשובות
בקרוב מאוד בקרוב
הגורם הוא אנחנו כמובן איזה שאלה
הגורם הוא אנחנו כמובן איזה שאלה
כנראה לדעתי עוד 300 שנה כי תיכחד האנושות ותיגמרו משאבי הטבע
וכמובן שהגורם הוא אנחנו, הבני אדם.
וכמובן שהגורם הוא אנחנו, הבני אדם.
בעוד מיליארדי שנים כשהשמש תתפוצץ או תקרוס לתוך עצמה
השמש כבר איתנו אלפי שנים ואין סיבה שהיא תתפוצץ כי בתכלס אין משהו שלא ישרף אם הוא יחדור אל תוך השמש^
ברור שיש וכוכבי לכת מתפוצצים מעצמם
מאמין שהיקום לעולם לא יכחד, כדור הארץ יכחד עוד כמה מיליארדי שנים (בגלל השמש).
לגבי קיום האנושות אין לי מושג בכלל.
לגבי קיום האנושות אין לי מושג בכלל.
לדעתי לא אהיה סוף העולם, פשוט החתולים ישתלטו על העולם ויצילו את הכחדתו. ואל תדאגו, החתולים לא יפטרו מאיתנו. לפחות עד שימציאו אגודלים רובוטיים
באותו הנושא: