15 תשובות
נשמע מעניין
ממש לא!!!!
וויסקי זה פשוט לבדד לא נוגעים בזה
ערק זה רק עם פירות הדר!!!
לערבב וויסקי??
לא עושים דבר כזה, וויסקי זה טעם טהור.
בעע לא
וויסקי שותים נקי. אם זה חרא וויסקי אז עירבוב מתאים ולא אלכוהול אחר
אמפטי קומפני אמפטי קומפני^ תתחתני איתי
יאללה בואי.
*חתונה*
שואל השאלה:
אז מה לעשות?! אני רוצה לשתות והמשקאות היחידים שיש זה ערק וויסקי ואני רוצה לקחת בלי שישימו לב שלקחתי אז אני צריכה קצת מזה וקצת מזה.. ואז יצא כמות שאני אשתככ כהוגן
2 בקבוקים נפרדים
שואל השאלה:
נכוןן..אבל אם אקח כמות גדולה מידי מבקבוק אחד ישימו לב.. ואם אקח קצת מזה וקצת מזה לא ישימו לב שלקחתי...
אז תשתי את שניהם, פשוט בנפרד.
נו קחי שני בקבוקים ריקים ותשמי בכל אחד כמה שאת רוצה
שואל השאלה:
איך לא חשבתי על זה