5 תשובות
שואל השאלה:
אני בעיקר חוששת לאכול שם, כי אני מפחדת שזה יעשה לי בחילות וכאבי בטן...
אנונימית
תדברי על זה עם ההורים שלך !!!
תדברי עם ההורים שלך.
תגידי להם אם את יכולה מחר להישאר בבית.
שואל השאלה:
הם יודעים, זה דבר שיש גם לאחותי וגם לאמא שלי, הן מכירות את העניינים.
אני רוצה ללכת כדי לא להפסיד חומרר
לא רוצה לא ללכת בגלל כזה דבר...אני גם ככה אשאר לבד בבית וזה לא יועיל לי יותר מדי...
אנונימית
זה מאוד תלוי, את יכולה לספר ממה החרדה?
אנונימית