30 תשובות
*אני בחיים לא אצא עם טרנסגנדר לא משנה עד כמה היא תיראה כמו בן.
*כל הblm זה טרנד ממש טיפשי, כי אפילו שכן יש גזענות כלפיהם. יש גם הרבה גזענות כלפי עדות אחרות ולאף אחד לא אכפת. אבל אם מישהו יגיד מילה אחת נגז זה כולם ישר יצאו עליו ויגידו איזה מסגנים הם תמיד.
*לצאת מהארון זה לא אומץ, לאף אחד לא אכפת.
*מה שרשמה מי שמעלי מאוד נכון
*כל הblm זה טרנד ממש טיפשי, כי אפילו שכן יש גזענות כלפיהם. יש גם הרבה גזענות כלפי עדות אחרות ולאף אחד לא אכפת. אבל אם מישהו יגיד מילה אחת נגז זה כולם ישר יצאו עליו ויגידו איזה מסגנים הם תמיד.
*לצאת מהארון זה לא אומץ, לאף אחד לא אכפת.
*מה שרשמה מי שמעלי מאוד נכון
שואל השאלה:
^לא הבנתי.. מאיפה את יודעת שהיא לא טראנסית, זה שהיא נראת בת לא אומר שהיא בת
^לא הבנתי.. מאיפה את יודעת שהיא לא טראנסית, זה שהיא נראת בת לא אומר שהיא בת
אני לא אתחתן עם ערבי
*אין לי בעיה עם הרעבים*
*אין לי בעיה עם הרעבים*
גבר זה גבר אישה זה אישה אין דבר כזה רנג'נדר ססג'נדר אמאשלךג'נדר נמאס מכל זה כוס עמק
שואל השאלה:
זה לגיטימי אנחנו אויבים שלהם, כל עוד את לא שופטת אותם זה בסדר.
זה לגיטימי אנחנו אויבים שלהם, כל עוד את לא שופטת אותם זה בסדר.
לא אכפת לי מה אחרים יעשו אני עצמי לא אצא או אתחתן עם ערבייה
^שואלת השאלה
אני מתכוונת שאם היא תגיד לי שהיא הייתה פעם בת, אז לא משנה לי אם היא עשתה ניתוח או שינוי מין כללי, אני לא אצא איתה כי מבחינתי היא לא בן.
אני מתכוונת שאם היא תגיד לי שהיא הייתה פעם בת, אז לא משנה לי אם היא עשתה ניתוח או שינוי מין כללי, אני לא אצא איתה כי מבחינתי היא לא בן.
וואי לונה הוספת לי את מה שרציתי לכתוב עוד
זה לא בגלל שאנחנו אויבים שלהם
אה ואני תומכת בלא לאפשר חתונות התבוללות
שואל השאלה:
מה למה מה אכפת לך שכל אחד יתחתן עם מי שבא לו
מה למה מה אכפת לך שכל אחד יתחתן עם מי שבא לו
שכל אחד יתחתן עם מי שהוא רוצה אני לא אתחתן עם מישהי לא יהודייה..ובכללי אני לא תומך בזה
כי זה הורס את היהדות ומעלים אותה לאט לאט
שכל אחד יתחתן עם צמח מצידי
אבל החוק הזה ממש טוב שהוא לא תומך בזה במדינה יהודית שזה די מובן מאליו אסור לתת לזה יד
שכל אחד יתחתן עם צמח מצידי
אבל החוק הזה ממש טוב שהוא לא תומך בזה במדינה יהודית שזה די מובן מאליו אסור לתת לזה יד
להתאבד זה דבר ממש אנוכי. כשאתה מת אתה פותר את עצמך מהבעיות שלך ודם על כל הקרובים שלך בעיה חדשה- להתמודד עם העצב על המוות שלך. מסכימה עם המשפט- המוות שלך זה משהו שקורה לאחרים.
אנונימית
הקטע הזה שאנשים מבקשים לשון פניה אחר ממה שהלשון הפניה שלהם זה מטומטם
לדבר למישהו ברבים זה ככ מטומטם כי כאילו אם אתה נראה כמו בת (עשית שינוי) אני אפנה אלייך בלשון פנייה שלך אבל זה נשמע חי ממש מגוחך לפנות אל מישהו ברבים
לא דעה יותר עובדה מינית שזה מוגדר לפי כרומוזומים טראנסים לא יכולים לשנות את המין שלהם הם יכולים להגדיר את עצמם ככאלה וזה בסדר גמור וזה עדיין לא מצדיק את מה שקורה להם
אני לא אוהבת שחורים
לא יודעת
חתונות התבוללות יקרו גם אם החוק לא יאפשר וגם אם המדינה לא תכיר בהם כמו להטב זה לא יעזור
פשוט שמדינה לא מקבלת בחוק שלה התבוללות זה פוגע בזכויות שיש לאנשים שמוכרים עי המדינה במס הכנסה אימוץ ילדים ועוד
חתונות התבוללות יקרו גם אם החוק לא יאפשר וגם אם המדינה לא תכיר בהם כמו להטב זה לא יעזור
פשוט שמדינה לא מקבלת בחוק שלה התבוללות זה פוגע בזכויות שיש לאנשים שמוכרים עי המדינה במס הכנסה אימוץ ילדים ועוד
שחלק מהאנשים השחורים נראים כמו קופים וכל האנשים לבנים נראים מכורים לקראק.
אנונימית
אני לא תומך בטראנסג'נדרים
אני יותר מעדיף שכל אחד יקבל אותו כמו שהוא ולא ינסה להדחף לאיזו שהיא מסגרת לא נכונה
מי שרוצה פירוט אז בפרטי
אני יותר מעדיף שכל אחד יקבל אותו כמו שהוא ולא ינסה להדחף לאיזו שהיא מסגרת לא נכונה
מי שרוצה פירוט אז בפרטי
אנשים שהלשונות פנייה שלהם זה הם מוזרים רצח.
אנונימית
כאילו אני לא יכולה לקרוא למישהם ככה זה קשה לי אני לא יודעת למה אבל אני תומכת אניוואי
אנונימית
1.צריך להחזיר לנו את עזה ולהעיף את הערבים משם לארצות ערב.
2.אנשים שמדברים כמו מירב מיכאלי מעצבנים והורסים את השפה.
3.שנשים יהודית לא יתחתנו עם ערבים (יש יותר מידי אחוזי נפגעות מזה).
4.הפלה זה רצח אך הוא יכול להיות מוצדק לפעמים.
5.צריך תקשורת רחבה של ימין (משהו יותר גדול מערוץ 20 כמו כאן רק ימנית)
6.אי אפשר לעשות שלום אם אנשים שרוצים לרצוח אותנו (לפחות רובם).
7.מחבלים צריכים להיות בקבר.
2.אנשים שמדברים כמו מירב מיכאלי מעצבנים והורסים את השפה.
3.שנשים יהודית לא יתחתנו עם ערבים (יש יותר מידי אחוזי נפגעות מזה).
4.הפלה זה רצח אך הוא יכול להיות מוצדק לפעמים.
5.צריך תקשורת רחבה של ימין (משהו יותר גדול מערוץ 20 כמו כאן רק ימנית)
6.אי אפשר לעשות שלום אם אנשים שרוצים לרצוח אותנו (לפחות רובם).
7.מחבלים צריכים להיות בקבר.
אנונימי
אני הייתי רוצה למתן קצת חלק מהדברים שמי שמעליי אמר ולהוסיף שצריך גם להעיף את המשפחות שלהם מהארץ רק ככה נשיג הרתעה אמיתית
לדעתי זנ לא חשוך
הshe / her הזה מאוד מיותר ומטומטם
מה יש לשים לשון פנייה? אתה בן אני אדבר אלייך בזכר את בת אני אדבר אלייך בנקבה אתה טרנס או טרנסית אני אתאים את עצמי גם לשינוי
אבל לפנות למישהו ברבים זה מגןחך
הshe / her הזה מאוד מיותר ומטומטם
מה יש לשים לשון פנייה? אתה בן אני אדבר אלייך בזכר את בת אני אדבר אלייך בנקבה אתה טרנס או טרנסית אני אתאים את עצמי גם לשינוי
אבל לפנות למישהו ברבים זה מגןחך
מי שנולד בן ביולוגית לא יכול להיות בת ולהפך.
אתם יכולים לעשות לי מינוסים אבל לא יהיה לי אכפת מהם
אתם יכולים לעשות לי מינוסים אבל לא יהיה לי אכפת מהם
שואל השאלה:
אתם יכולים לרשום מאנונימי
אתם יכולים לרשום מאנונימי
אני לא מסכימה אני מרכז והפלה היא לא רצח אז תסתמו את הפה שלכם כבר
אנונימית
ואחרי זה אתם מתלוננים על אנטישמיות אתם צבועים שזה מצחיק אני נקרעת
אנונימית
באותו הנושא: