9 תשובות
התגובות פשוט דוחות
למה לפגוע בבן אדם בגלל הנטייה המינית שלו?
מאחורי המקלדת אנשים הרבה פעמים יותר חזקים אבל זה פוגע לא פחות
למה לפגוע בבן אדם בגלל הנטייה המינית שלו?
מאחורי המקלדת אנשים הרבה פעמים יותר חזקים אבל זה פוגע לא פחות
אני ממש בעד הקהילה הגאה למרות שאני דתייה, וגם אם זה אסור בתורה כולם בני אדם ולכולם מגיע למצוא אהבה. אני לגמרי נגד כל ההומופוביות שמסתובבת באינטרנט, פשוט בגלל שהם מביעים את זה בצורה דוחה ופוגעת. מותר לכם לחשוב מה שבא לכם, אבל להפיץ את השנאה הזאת? זה כבר עובר את הגבול. אני ממש מעריכה את האנשים מהקהילה הגאה שמתמודדים עם התגובות האלה לגמרי באומץ❤
שואל השאלה:
כולם יכולים לכתוב את הדעות שלהם אני לא אומרת שלו אבל יש צורה לאיל לכתוב ואיך לו . אני אישית לא חלק מהקהילה אבל אני תומכת בה כי זה לא משנה את מי הבן אדם אוהב לאף אחד זה לא אמור לשנות כל עוד זה עושה אותו מאושר מה אכפת לכם?
אבל זה מעצבן אותי שאנשים אומרים דברים מגעילים ומעצבנים כאלה בסדר יש לכם דעה שונה אהל יש צורה להגיד את זה ולהגיב
כולם יכולים לכתוב את הדעות שלהם אני לא אומרת שלו אבל יש צורה לאיל לכתוב ואיך לו . אני אישית לא חלק מהקהילה אבל אני תומכת בה כי זה לא משנה את מי הבן אדם אוהב לאף אחד זה לא אמור לשנות כל עוד זה עושה אותו מאושר מה אכפת לכם?
אבל זה מעצבן אותי שאנשים אומרים דברים מגעילים ומעצבנים כאלה בסדר יש לכם דעה שונה אהל יש צורה להגיד את זה ולהגיב
אנונימית
הקהילה הפכה לטרנד בשנים האחרונות...
אני בעד שכל אחד יחיה בדרכו, אבל לא בגלל לחץ חברתי.
אני בעד שכל אחד יחיה בדרכו, אבל לא בגלל לחץ חברתי.
היא לא הפכה לטרנד פשוט העולם נהיה טוב יותר אז יותר נוח לאנשים לצאת מהארון
אלה שעושים את זה כי זה "טרנד" הם סתם חסרי חיים
אלה שעושים את זה כי זה "טרנד" הם סתם חסרי חיים
או שזה פשוט הפך למשהו ענק כולם עושים את זה.
כשזה היה בושה, אף אחד לא העז לצאת, גם להטבים אמיתיים.
כשזה היה בושה, אף אחד לא העז לצאת, גם להטבים אמיתיים.
אני בתור מישהי מהקהילה כבר לא אכפת לי כי זה חוזר על עצמו בלי סוף אז התרגלתי אבל זה עדיין מעצבן ואני לא מבינה מה לאזעזל לאנשים אכפת מה קורה בבית של אחרים או מה קורה בחיי האהבה האישים של אנשים כאילו וטפ
גם אם זה נוגד לתורה או משהו כזה מה אכפת לכם?
גם אם זה נוגד לתורה או משהו כזה מה אכפת לכם?
הם כותבים דברים כאלה בשאלות סתם בשביל צומי, באמת. רובם יודעים טוב מאוד שמה שהם אומרים לא יזיז לאחרים, והם סתם נהנים להפיץ שנאה
הם עוד לא יצאו מהארון פשוט
באותו הנושא: