11 תשובות
לא נראלי הייתי יוצא עם אפרו אמריקאית, זה לא הטעם שלי, (בכללי לא ישראלים) אבל כמובן שאני לא שולל
שואל השאלה:
מה הטעם שלך?
אנונימית
רגילים מה יש לחשוב
לאיודע יש משהו באופי ישראלי שאני אוהב, הוא לא מוחצן מדי כמו אמריקאים והוא לא מאופק מדי כמו אירופאים, הכל כזה מרגיש במידה נכונה,

זה הטעם שלי
תרבות שונה, אני מתחברת
שואל השאלה:
הבל הבלים מזעזע...
אנונימית
אחי, זה היה בצחוק...
הם כמוני כמוך
אנשים טובים ו-רעים קשור נטו לבנאדם
בני אדם כמוני כמוך
הם פשוט בני אדם... כמו כולנו

חוץ ממני אני חייזר
אוהב את הסגנון דיבור ו''המבטא''. היי וואסאפ ניגה וכו'