3 תשובות
קראתי ואני רוצה להגיד לך משהו שרוב הסיכויים יהיה לך קשה עם זה. קודם כל אתה נשמע ממש מקסים, ודבר שני אתה צריך לדבר עם החברה שלך שיחה רצינית. להסביר לה את כל מה שכתבת פה. גם אם זה נשמע לך "מוגזם" או לא יודעת מה, תגיד לה הכל. אם היא מקשיבה לך ומפסיקה להתנהג כמו שהיא מתנהגת עכשיו (כי אני מסכימה איתך שזה לא בסדר) אז מעולה וזכיתם בזוגיות טובה, ואם היא אומרת לך אוקיי סבבה ועדיין ממשיכה להתנהג ככה עם בנים אז סורי אבל אתה צריך להיפרד ממנה. יש עוד המון דגים בים ועם כמה שזה נשמע קלישאתי זה נכון. אתה מקסים ותמצא עוד בנות מקסימות כמוך שלא יעשו לך קטעים כאלו
בנוגע לאקס שלה שהיא התחילה לקנא ודברים, אל תאמין למה שאומרים לך אלא אם כן זה משהו שהוא בא ממנה.
בנוגע לזה שניא מחבקת בנים ארחים בצפגשים חברתיים, יכול להיות שהיא באמת פשוט אוהבת את חברים שלה ולחבק אותם זה כמו לחבק כל מישנו אחר בשבילה, אז זה באמת ממש תלוי סיטואציה.
בנוגע לשאר הדברים שכתבת, אולי שווה לך לשבת איתה לשיחה להגיד את הדברים האלו כי לא בטוח שהיא מבינה את הדברים או חושבת שאתה צוחק כשאתה אומר את זה 'בלהט הרגע' אזשווה לנסות. אם היא עדיין לא מבינה או צוחקת או ממשיכה בשלה כנראה שניא לא מספיק בוגרת פשוט כדי להבין את הדברים שמפריעים לך ומשם אתה צריך להחליט אם אתה רוצה להמשיך או לא...
אני כמובן לא מכירה את כל הסיפור ואולי יש דברים מעבר לזה ויכול להיות שאמי טועה אבל זה מההרגשה שלי ממה שקראתי שכתבת
שיהיה בהצלחה :)
בנוגע לזה שניא מחבקת בנים ארחים בצפגשים חברתיים, יכול להיות שהיא באמת פשוט אוהבת את חברים שלה ולחבק אותם זה כמו לחבק כל מישנו אחר בשבילה, אז זה באמת ממש תלוי סיטואציה.
בנוגע לשאר הדברים שכתבת, אולי שווה לך לשבת איתה לשיחה להגיד את הדברים האלו כי לא בטוח שהיא מבינה את הדברים או חושבת שאתה צוחק כשאתה אומר את זה 'בלהט הרגע' אזשווה לנסות. אם היא עדיין לא מבינה או צוחקת או ממשיכה בשלה כנראה שניא לא מספיק בוגרת פשוט כדי להבין את הדברים שמפריעים לך ומשם אתה צריך להחליט אם אתה רוצה להמשיך או לא...
אני כמובן לא מכירה את כל הסיפור ואולי יש דברים מעבר לזה ויכול להיות שאמי טועה אבל זה מההרגשה שלי ממה שקראתי שכתבת
שיהיה בהצלחה :)
שואל השאלה:
^ תודה ממש לשנייכם על הזמן שלכם ואתם נורא עזרתם לי אני ממש מעריך את זה!:))
^ תודה ממש לשנייכם על הזמן שלכם ואתם נורא עזרתם לי אני ממש מעריך את זה!:))
אנונימי
באותו הנושא: