8 תשובות
כאב פיזי? איך זה מתבטא אם אפשר לשאול?
את לא תעשי את זה אבל אענה בכל זאת , תעשי מדיטציה תאהבי את עצמך תהרגי את האגו שלך וכלום לא יהיה יכול לפגוע או להציק לך
הכל טוב.
תלכי פעם ביום (מתי שאת הכי מרגישה שאת רוצה לשבור משהו) למקום שאין בו אף אחד. מקום שלא קרוב לשום בית
תלכי ותצעקי ותשברי שם מה שאת רוצה, ותזכרי שזה טוב להיות עצמך, אל תנסי להפסיק את זה כי זאת את
תלכי פעם ביום (מתי שאת הכי מרגישה שאת רוצה לשבור משהו) למקום שאין בו אף אחד. מקום שלא קרוב לשום בית
תלכי ותצעקי ותשברי שם מה שאת רוצה, ותזכרי שזה טוב להיות עצמך, אל תנסי להפסיק את זה כי זאת את
אם את צריכה מישהו לשתף אותו את יכולה לשתף אותי אני אנסה לעזור כמה שאוכל
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה כאב באזור החזה בטן שאני מתעצבנת וזה עוד יותר מקשה אני לא יודעת אם זה ככ קשור הכאב אבל זה קורה כמעט כל פעם
אני פשוט מרגישה כאב באזור החזה בטן שאני מתעצבנת וזה עוד יותר מקשה אני לא יודעת אם זה ככ קשור הכאב אבל זה קורה כמעט כל פעם
אנונימית
לא חייבים להוציא את הכעס יש את האופציה של פשוט לשחרר אותו זה משהו שצריך ללמוד
צ'יל
תפילת השלווה
באותו הנושא: