4 תשובות
לדעתי בתור התחלה אולי לשלוח את
הודעה כדי שזה לא יבוא לה בבום,
אבל יודעת מה, גם להעזיר זה יותר מבסדר, זה מעולה
ולכי על זה :))
הודעה כדי שזה לא יבוא לה בבום,
אבל יודעת מה, גם להעזיר זה יותר מבסדר, זה מעולה
ולכי על זה :))
תתקשריי למה לא
לכי על זה
זה יעשה גם לך טוב וגם לה
ותחזרו לקשר
לכי על זה
זה יעשה גם לך טוב וגם לה
ותחזרו לקשר
עדיף לשלוח הודעה לדעתי אבל תעשה מה שבא לך
תתקשרי למה לא חיים פעם אחת
באותו הנושא: