4 תשובות
לדעתי בתור התחלה אולי לשלוח את
הודעה כדי שזה לא יבוא לה בבום,
אבל יודעת מה, גם להעזיר זה יותר מבסדר, זה מעולה
ולכי על זה :))
תתקשריי למה לא
לכי על זה
זה יעשה גם לך טוב וגם לה
ותחזרו לקשר
עדיף לשלוח הודעה לדעתי אבל תעשה מה שבא לך
תתקשרי למה לא חיים פעם אחת