15 תשובות
אני גם פחדתי וסיפרתי רק לאמא שלי כי היה לי חבר ולא סיפרתי לה.. אל תדאג
אני גם פחדתי למרות שידעצי שאמא שלי תומכת אז פשוט תליתי דגל גאווה על הקיר ודיברנו על זה
הם ההורים שלך. ואוהבים אותך תזכור
אם את/ה יוצא/ת מהארון תעדכנ/י אותנו איך היה!!! בהצלחה(:
תגיד לה אמא זה החיים שלי ואני מחליט עליהם ואת צריכה לאהוב אותי בכל מצב
קודם כל עדיף במקום שקט, תסביר להם שאתה נמשך לבנים ושאתה בוחר לצאת מהארון. אל תפחד, אם הם לא יקבלו אותך זאת לגמרי בעיה שלהם.
סתם שתדע שאתה לא חייב לצאת מהארון אם אתה יודע שהם לא יקבלו את זה טוב. כאילו, סתם טיפ.
תספר קודם לאמא אחר כך לאבא והם יעריכו אותך כל עוד הם לא הומופובים
ההורים שלך תמוד יאהבו אותך זכור את זה לולי
אם אתה רוצה שהם ימשיכו לאהוב אותך אתה לא חייב לצאת מהארון
תגיד להם שאתה רוצה לעשות איתם שיחה רצינית לגבי נושא רגיש... ואז תספר להם
אין מה לפחד ההורים שלך יקבלו אותך כמו שאתה פשוט תספר להם בזמן מתאים אתה יכול לבדוק לפני כמה הם הומופובים תפתח את הנושא בפניהם ואם תראה שהם סבבה עם הקהילה תספר להם אם לא תחכה טיפה שתוכל לצאת בצורה נעימה וקלה ושאתה מוכן למקרה שהם ממש לא מקבלים את זה וזורקים אותך אבל הרמה הזו של הומופוביה לרוב ברורה ואפשר צפות את התגובה זו ואם הם לא לגמרי מקבלים את זה יש עמותה שנקראת תהיל"ה זו עמותה להורים לילדים להט"בקים שעוזרת להם לקבל את הילדים שלהם
קודם תברר מה הם חושבים על זה בכללי
ואז תגיד למי שיראה הכי טוב
כשתרגיש מוכן תספר להם;)
גם לי היה קשה, בהתחלה פתחתי את זה כשיחה כללית על הקהילה וזה פחות או יותר זרם משם