התחברות
הרשמה
רע לי בצבא, רוצה לצאת אבל מפחד מהתגובה של החברים משפחה וכל הקרובים אלי
13 בפברואר 2020, 17:52
צבא
2 תשובות
אל תפחד מהתגובה שלהם
ל
ל ל ל ל
תדבר איתם על זה קודם כל, תראה מה הם אומרים וחושבים על זה
Y
Yeet.
באותו הנושא:
אני מפחד לצאת לרחוב כי אני לא רוצה שבנות
משהי/ו יכולה לשלוח הודעה לקראש שלי עליי? אני ממש מפחד מהתגובה שלה פשוט תרשמו לה משהו חמוד עליי קוראים לי עומר תרשמו כן
אני רוצה לגלח את הרגליים אבל מפחד מהתגובה של ההורים שלי (בן 13)
אני עובר חרם כבר 8 שנים ואני לא רוצה להתגייס לצבא כי אני מפחד מאנשיםואני לא אצליח בצבא אפשר לקבל פטור על זה ועל חרדות?
אני 8 חודשים בצבא וקשה לי מאוד למרות שאני עושה יומיות בבסיס קרוב לעיר שלי ומפחד מהתגובה של הסביבה שלי מה לעשות לדעתכם?
לא ממש בא לי לצאת לגדנע, כן רוצה ממש להיות בצבא והכל אבל פחות גדנע
אתם רוצים להגיד למישהו משהו אבל מפחדים מהתגובה שלו?
באמת שממש קשה לי להתחיל עם בנות אני מפחד מהתגובה שלהן
אני מפחד מהתגובה של ההורים
יש איזה מישהי שאני מכיר ושאני רוצה באמת רוצה להכיר ואני רצה לכתוב לה הודע אבל אני מפחד מהתגובה שלה
אני בצבא בטירונות ורע לי ואני רוצה לצאת על נפשי