5 תשובות
סתם שאלה ברח או עזב ?
אנונימי
איך זה לחיות ככה ?
אנונימי
מה אתה מרגיש?
אנונימי
הכול בסדר ? מה קרה תשתף?
אנונימי
שואל השאלה:
בעיקרון עזב כי אני רוצה להתייעץ עם מישהו שממש התחיל לחיות לבד בלי שום תלות בהורים.