5 תשובות
סתם שאלה ברח או עזב ?
אנונימי
איך זה לחיות ככה ?
אנונימי
מה אתה מרגיש?
אנונימי
הכול בסדר ? מה קרה תשתף?
אנונימי
שואל השאלה:
בעיקרון עזב כי אני רוצה להתייעץ עם מישהו שממש התחיל לחיות לבד בלי שום תלות בהורים.
בעיקרון עזב כי אני רוצה להתייעץ עם מישהו שממש התחיל לחיות לבד בלי שום תלות בהורים.
באותו הנושא: