2 תשובות
לא קשור רוסים גם אני אהבתי אותו. היום פחות כיף לי לשחק אותו. אבל גם יכול להיות שזה בגלל כל היוטיוברים הרוסים שמראים איך לשחק בראול סטארס
אני רוסיה ואני לא יודעת מה זה בראול סטארס