9 תשובות
אנחנו די צריכים לדעת מה את מספרת כדי להגיד לך אם זה משהו שהוא לטובתה אז לא אבל אין לי מושג מה זה
אנונימית
תלוי מה זה הדבר הזה אבל שמעי
בהתחלה היא כנראה תכעס עליך אבל עם הזמן היא תבין שזה היה לטובתה בסוף.
בהתחלה היא כנראה תכעס עליך אבל עם הזמן היא תבין שזה היה לטובתה בסוף.
תלוי מה לפי מה שאת מספרת נשמע שלא
שואל השאלה:
פ . ע ונראה שהיא לא בסדר
פ . ע ונראה שהיא לא בסדר
אנונימית
אז כן ברור שאת צריכה לספר אני פשוט לא הייתי ממליצה לספר למחנך כי מהניסיון שלי בתי ספר ממש לא יודעים להתמודד עם בעיות נפשיות והם רק יביכו אותה מול הרבה ילדים וכל שניה יקראו לה לשיחות והיא סתם תרגיש רע יותר.. אולי תשתפי את ההורים שלך שידברו עם ההורים שלה?
אנונימית
שואל השאלה:
הורים זאת לא אופציה היא תיכנס לחרדות המחנך שלי מדהים אולי הוא כן יכול לעזור
הורים זאת לא אופציה היא תיכנס לחרדות המחנך שלי מדהים אולי הוא כן יכול לעזור
אנונימית
בטח שתספרי
אנונימית
אם זה לטובתה, אז טוב מאוד שסיפרת.
יכול להיות שהיא תכעס עלייך בהתחלה, אבל בסוף היא תבין שזה היה לטובתה.
יכול להיות שהיא תכעס עלייך בהתחלה, אבל בסוף היא תבין שזה היה לטובתה.
את יוצאת חברה מדהימה ואולי בהתחלה היא תכעס ולא תבין את זה אבל את ממש יכולה להציל אותה...
ככה חברה שלי הצילה אותי
ככה חברה שלי הצילה אותי
אנונימית
באותו הנושא: