4 תשובות
לדעתי כדאי שתשאלי את הרופא שלך
תשאלי רופא....
אם התחלת ביום הראשון של המחזור תזרקי את החפיסה של עכשיו ותתחילי חפיסה חדשה, אם התחלת ביום ראשון (של השבוע) תמשיכי לקחת עד ראשון הבא ואז תתחילי חדשה.
(יצא לי אנונימית בטעות זאת קרמיט)
אנונימית
זה לא כזה נורא אם קצת מתבלבל זה רק עושה קצת בלגן הורמונלי ואולי יהיו קצת בחילות וכאבי בטן אבל זה לא לחוץ, הפסקת לקחת אז המחזור התחיל זה הכל.