10 תשובות
מזדהה
אנונימי
אולי תוכלי לדבר עם חברות במקום, או עם קרובי משפחה אחרים
אל תפחדי לדבר על הרגשות שלך ובטח לא מתגובה של אנשים אחרים
אל תפחדי לדבר על הרגשות שלך ובטח לא מתגובה של אנשים אחרים
אני פה איתך אהובה
מבינה את מה שאת מרגישה
תדעי שאני פה אם אל רוצה לדבר או לפרוק או משהו ❤
מבינה את מה שאת מרגישה
תדעי שאני פה אם אל רוצה לדבר או לפרוק או משהו ❤
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשקול פנימייה בגלל שיש לי התקפי חרדה וחרדה חברתית ואחותי היא היחידה שיכולה לעזור לי
אני לא יכולה לשקול פנימייה בגלל שיש לי התקפי חרדה וחרדה חברתית ואחותי היא היחידה שיכולה לעזור לי
אנונימית
תנסי אולי לדבר עם מישהו מבוגר על זה מישהו שאת סומכת עליו❤
כאן בשבילך לכל דבר!
כאן בשבילך לכל דבר!
שואל השאלה:
אין לי אף אחד
אין לי אף אחד
אנונימית
אני לא מומחית אבל עברתי הרבה בחיים מוזמנת❤
אני יכולה להיות כאן בשבילך אם בא לך לפרוק באמת שאני לא רוצה שתעברי את זה לבד!
באותו הנושא: