6 תשובות
לאט לאט אחותי אולי תנסי להסתכל על אחרים
כמוני כמוך
למה את חושבת שהוא לא אוהב אותך הוא אמר לך את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
^ אני פשוט שמה לב להתנהגות שלי כלפי ושלו כלפי , הוא לא מראה חיבה אליי או שאני חשובה לו הוא מתנהג אליי כמו ידידה כזה ואין מעבר
אנונימית
זה לא יקרה בשנייה אבל לאט לאט את תתחילי להבין שאת תרצי להיות עם מישהו בחיים שאוהב אותך באמת ומי שלא אוהב אותך לא שווה התייחסות , תנסי גם לחשוב עליו כל מיני דברים שיורידו לך מנו ככה אני לפחות
תנסי יותר לדבר איתו ולראות אם הוא מתקשר אלייך בחזרה
אנונימי