12 תשובות
יש לך משחה אנטיביוטית? אנטיספטית?
תגידי בבוקר להם אבל אם את ברגע זה מפעילה שיקול דעת ורואה שזה משהו שלא יכול לחכות אז כן
בפנטן + ותחטאי עם אלכהול
אם זה ממש לא יכול לחכות אז כן אם את יכולה לחכות עם זה עד מוקדם בבוקר לפחות עדיף ללכת לישון ולסבול עוד כמה שעות ואז בבוקר כדאי ללכת לרופא או משהו
תעירי את ההורים שלך זה יכול להגיע למצב מסוכן, אם יש לך משחה אנטיביוטית תמרחי על הפצע
שואל השאלה:
אינלי משחה או משהו וזה כנראה משהו שמצריך את זה אבל ההורים שלי יהרגו אותי אם אני אעיר אותם
אינלי משחה או משהו וזה כנראה משהו שמצריך את זה אבל ההורים שלי יהרגו אותי אם אני אעיר אותם
אבל זה עלול להסתבך אני בטוחה שהם יבינו
כרגע תחטאי את הפצע במים וסבון אנטי בקטריאלי. תבדקי אם יש לך משחה אנטי בקטריאלית בבית. מחר על הבוקר תפני לרופא, תקבלי ייעוץ ותוכלי לבקש מרשם למשחה אנטיביוטית.
תרגישי טוב.
תרגישי טוב.
שואל השאלה:
טוב אני אדבר איתם ולמי שאמר זה לא כואב לי אני פשוט לא מסוגלת להזיז את היד בגלל זה ואני מרגישה שזה ממש מזדהם
טוב אני אדבר איתם ולמי שאמר זה לא כואב לי אני פשוט לא מסוגלת להזיז את היד בגלל זה ואני מרגישה שזה ממש מזדהם
נשמע כמו זיהום וזיהום זה כבר מסוכן. עדיף להעיר אותם מאשר שזה ידרדר
שואל השאלה:
אוקיי אמא שלי לא מוכנה לקבוע לי תור למחר היא אמרה לא צריך ושמה לי משחה סתם משחה אפילו בלי לקרוא למה המשחה עוזרת פשוט הביאה לי משחה שהתוקף שלה נגמר לפני שנה וחצי ושמה על זה פלסטר אחרי זה מה שאמור לגרום לזיהום להתגבר אם לא מוציאים את המוגלה
אוקיי אמא שלי לא מוכנה לקבוע לי תור למחר היא אמרה לא צריך ושמה לי משחה סתם משחה אפילו בלי לקרוא למה המשחה עוזרת פשוט הביאה לי משחה שהתוקף שלה נגמר לפני שנה וחצי ושמה על זה פלסטר אחרי זה מה שאמור לגרום לזיהום להתגבר אם לא מוציאים את המוגלה
תשמעי, אי אפשר לדעת מכאן איך הפצע נראה ועד כמה חמור זה.
תסמכי על אמא שלך שאם זה יחמיר היא תיקח אותך לאן שצריך.
החלמה מהירה:)
תסמכי על אמא שלך שאם זה יחמיר היא תיקח אותך לאן שצריך.
החלמה מהירה:)
באותו הנושא: