3 תשובות
יותר קל להפגין את הרגש ע"י שירה
לייפות את התפילה לכבוד ה' יתברך - להגיש לו את זה בצורה נעימה. הכי חשוב שזה יהיה לכבודו יתברך, ולא לכבוד אחרים.
זה החלק הכי יפה בתפילה שכולם שרים ביחד
ממש התרוממות של הנשמה כזה
ממש התרוממות של הנשמה כזה
אנונימית
באותו הנושא: