3 תשובות
יותר קל להפגין את הרגש ע"י שירה
לייפות את התפילה לכבוד ה' יתברך - להגיש לו את זה בצורה נעימה. הכי חשוב שזה יהיה לכבודו יתברך, ולא לכבוד אחרים.
זה החלק הכי יפה בתפילה שכולם שרים ביחד
ממש התרוממות של הנשמה כזה
אנונימית