11 תשובות
שואל השאלה:
c#, ועוד זאנרים : coop, action (אולי action)
c#, ועוד זאנרים : coop, action (אולי action)
אנונימי
אם אתה מוכן לשלם ממליץ לך לפנות למישהו בפייבר
שואל השאלה:
אני פחות מעדיף שאנשים אחרים יעשו את העבודה שלי במשחק שלי
אני פחות מעדיף שאנשים אחרים יעשו את העבודה שלי במשחק שלי
אנונימי
אז למה אתה פוננה לאנשים פה
שהאם מישהו יודע איך לבנות מםה
הוא הצעות למםה טובה
אם אתה רוצה לבנות בעצמך תלך על זה עד הסוף
אם כבר אז עד הסוף
שהאם מישהו יודע איך לבנות מםה
הוא הצעות למםה טובה
אם אתה רוצה לבנות בעצמך תלך על זה עד הסוף
אם כבר אז עד הסוף
שואל השאלה:
כי אין לי מוטיבציה וכל דבר שעשיתי יצא נורא. אבל אני אנסה שוב בכל זאת.
כי אין לי מוטיבציה וכל דבר שעשיתי יצא נורא. אבל אני אנסה שוב בכל זאת.
אנונימי
תנסה לעשות סקאטצ' על נייר לםני שתנסה לבנות את המפה
פשוט תנסה לטייל ותיקח םנקס ותרשום את הרעיונות שעולים לך לראש
בהצלחה
פשוט תנסה לטייל ותיקח םנקס ותרשום את הרעיונות שעולים לך לראש
בהצלחה
אתה יכול לבנות מפה יחסית גדולה עם כל מיני שיחים גדולים ועצים כדי שתוכל להשתמש ב-grappler ותעשה שיהיו כל מיני מקומות מסתור שלא יהיה אפשר להתקמפר אלא רק כדי להסתתר מיריות. מקווה שעזרתי :)
מה השםה שאתה משתמש בה?
שואל השאלה:
first person shooter, ויש בזה גם grapple gun
first person shooter, ויש בזה גם grapple gun
אנונימי
מה הז'אנר של המשחק?
נ"ב אם אתה צריך מוטיבציה אתה יכול לשחק בכל מיני משחקים דומים עם אותו הסגנון ולנסות טיפה להעתיק.
באותו הנושא: