13 תשובות
תישתי מים, תשמעי מוזיקה שאת אוהבת לפני, תזכרי שיש לך מורה שעוזר לך ותזכרי את שלמדת
אני לא מבינה בזה אבל תנשמי עמוק בהצלחה יואוו
בהצלחה גם לי יש טסט היום !
אל תחשבי על הבוחן כאילו הוא בוחן ,תנהגי ואל תשימי לב שהוא לידך ,תבקשי לשים מוזיקה ברדיו זה מרגיע ותתרכזי נטו בכביש ולא בבוחן באיזה שעה יש לך ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם
בהצלחה גם לך
אני ב 12:30 מתי את??
אסור לשים רדיו בטסט אגב כבר בדקתי
למה אסור? :(
ולי ב11
אנונימית
שואל השאלה:
כי אז אני יכולה להגיד שלא שמעתי את הבוחן ועשיתי טעויות בגלל זה

וביטלו לי עכשיו את הטסט
למה ביטלו?? באיזה אזור את עושה
אנונימית
שואל השאלה:
כי כמה בוחנים היום לא הגיעו היום בגלל המצב וזה
באזור אשדוד איפה את?
ואיי..פחדתי האמת שהיום יבטלו ואני בחולון עושה טסט כרגע הכל שקט אצלנו
זה סתם הכניס אותי ללחץ עוד יותר בגלל המצב אתמול
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא נראה לי יבטלו לך הכל טוב
פה פשוט תמיד יש משהו כשיש הזעקות וזה
בהצלחה לך קטן עלייך תעדכני אם עברת
ברור אעדכן ותודה ומקווה שהמצב אצלכם יירגע מהר
אנונימית
מעדכנת:לצערי נכשלתי
נסעתי מאוד טוב אבל הוא נתן לי לעשות חנייה,בכל השיעורים שלי חניות היו מעולות ודווקא הפעם מהלחץ של מה שקורה בארץ ,נלחצתי לקחתי הגה לשמאל ולא שמתי לב שהוא בלם אותי (הייתי על הברקס כל הזמן גם) כי הייתי קרובה לאוטו..למרות שהצלחתי לסיים את החנייה בצורה מושלמת אני מבואסת של החיים עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצטערת לשמוע
בסדר הכל טוב פעם הבאה בדוק תעברי
ותתאמני קצת על חניות וזה והכל טוב
בהצלחה❤