4 תשובות
שואל השאלה:
אם אין לי שמנת מה לעשות?
אם אין לי שמנת מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה
אה אוקיי תודה
אנונימית
קודם כל יצא לך אבל לא הכי טוב בעולם, פשוט תערבבי רסק עגבניות ושמנת
תוסיף גם מלח ופלפל
באותו הנושא: