5 תשובות
זה תמיד היה ככה.
וזה רק בגלל שהם עוברים מה שישראל עוברת.
הם גם קיבלו טרור מטורף מפקיסטן ועדיין מקבלים לצערי, כל יום חפים מפשע מתים שם
וזה רק בגלל שהם עוברים מה שישראל עוברת.
הם גם קיבלו טרור מטורף מפקיסטן ועדיין מקבלים לצערי, כל יום חפים מפשע מתים שם
כמו שאמרו מעליי, הודו גם עוברת טרור ע"י מוסלמים קיצוניים אז הם מזדהים..
אנונימי
הם כן, קיבלתי הרבה תמיכה מאנשים משם
קצת עצוב לגלות ש90% בהשערה גסה מהסלבס בארה"ב הם נגד ישראל...
כע הודו איתנו או משהו לא?
באותו הנושא: