6 תשובות
כן אבל זה לא משנה אי אפשר לברוח מפה כי יש טילים
שואל השאלה:
^הרבה טסים אבל ולא קורה להם כלום.. אני שומעת את מטוסים מהבית שלי..
אנונימית
הם באים לבן גוריון אבל נותנים להם הוראה לנחות באילת.
שואל השאלה:
שיט
אנונימית
בודקת אפשרויות?
לעבור כי יש מלחמה?
לעבור אל מדינה שבה ובשלה נהרגו 6 מליון מבני עמך על עצם היותם יהודים?
מי את חושבת שיגן עליך שם?
האם לא למדנו מההיסטוריה שאין ליהודים בית ומקום בעולם חוץ מהארץ?
כל האנשים שנרצחו עד היום במדינה לא מגיעים לכמות שנרצחה בהאושוויץ.
בריחה ממלחמה זו תפיסה גלותית.
פחד על כך שאיננו מסוגלים לעמוד על שלנו, להגן על עצמינו ולהלחם.
--
אני באמת כואבת את המצב ואת המקומות הרגשיים והחרדתיים שזה מוביל את האנשים..
אני פשוט לא חושבת שבריחה מהתמודדות היא פתרון.
כל אחד ואחת מאיתנו חלק מהעם שלנו ולכן כל אחד שילך חסר.
"חסרה אני מילים , אבל מוכרחה אני לכתוב , מוכרחה . רוצה אני לבקש מכם שלא תשכחו את המתים . רוצה אני להתחנן בפניכם ולבקשכם בכל לשון של בקשה שתנקמו את נקמתנו . רוצה אני שתקימו לנו יד - מצבה שתגיע עד השמים , ציון שיראה אותו העולם כולו - פסל לא משיש ולא מאבן , אלא ממעשים טובים . מאמינה אני באמונה שלמה , שרק מצבה כזו עשויה להבטיח לכם ולילדיכם עתיד טוב יותר."
שואל השאלה:
אתם מוזמנים להשאר פה עם הרקטות, לי אין שום כוונה להסתכן ולהשאר פה בזמן מלחמה, שלא נדבר על מלחמת האזרחים שמתפתחת פה.
אנונימית