5 תשובות
שואל השאלה:
אני חייבת להרחיב במדעים דווקא? אני לא רוצה את שלושתם או בכללי מקצוע שקשור למדעים
אני חייבת להרחיב במדעים דווקא? אני לא רוצה את שלושתם או בכללי מקצוע שקשור למדעים
אנונימית
אבל ממש כתבנו לך שאת לא חייבת מדעים בתיכון ויכולה לבחור מה שבאלך xd
הדבר היחיד שאין לך בחירה זה שאם לא תקחי מדעים בכלל תצטרכי בכיתה י' (בהוראת משרד החינוך) לעשות יחידה מדעית אחת שזה איזה שעתיים בשבוע. בזה אין לך בחירה, שנה אחת את עושה יחידה אחת במקום חמש וזהו את משתחררת מזה בי"א
הדבר היחיד שאין לך בחירה זה שאם לא תקחי מדעים בכלל תצטרכי בכיתה י' (בהוראת משרד החינוך) לעשות יחידה מדעית אחת שזה איזה שעתיים בשבוע. בזה אין לך בחירה, שנה אחת את עושה יחידה אחת במקום חמש וזהו את משתחררת מזה בי"א
אין מדעים
יש פיזיקה כימיה ביולוגיה ובוחרים אותם אם רוצים
יש פיזיקה כימיה ביולוגיה ובוחרים אותם אם רוצים
אין מדעים אבל אצלנו זה חובה בכיתה י אם לא לוקחים 2 מגמות מדעיות אז לעשות בגרות במבוא לפיזיקה
בתיכון אין מדעים.
בכיתה ט מדעים מתפצל לפיזיקה, ביולוגיה וכימיה ואז בתיכון אפשר להרחיב את המקצועות האלה.
זה לא חובה, את יכולה להרחיב רק מדעי החברה (מקצועות לא מדעיים) אבל תצטרכי בכיתה י' לעשות מבוא לאחד המקצועות האלה
בכיתה ט מדעים מתפצל לפיזיקה, ביולוגיה וכימיה ואז בתיכון אפשר להרחיב את המקצועות האלה.
זה לא חובה, את יכולה להרחיב רק מדעי החברה (מקצועות לא מדעיים) אבל תצטרכי בכיתה י' לעשות מבוא לאחד המקצועות האלה
באותו הנושא: