13 תשובות
כן
איך המידע הזה ישרת לך בחיים
איך המידע הזה ישרת לך בחיים
חלילה
האם אתם עוצמים את העיניים שאתם ישנים?
יאפ
לא בלי, בטח שעם יש אנשים שבלי
אכן
אנונימית
אני קראתי היום כתבה שיותר בריא לישון בלי(לא יודעת מה לגבי הגברים אבל לגבי נשים זה הכי בריא בלי..). אני רוצה לישון בלי. אבל הבעיה היא שאחותי ישנה איתי באותו החדר(והיא עוד בת 9 בקושי)..
בלי, זה יותר בריא לנשים וגברים כאחד
בארור
מה פתאום אחי רק חיתול
באותו הנושא: