התחברות הרשמה

אתם חושבים שהלילה ימשיכו להיות אזעקות במרכז?

בערך לפני שעה ומשהו שמעו אצלי מלא בומים (מודיעין) ועדיין לא היו אזעקות אבל הראו בחדשות שבערים לידנו במרכז היו אזעקות ומטחים
16 במאי 2021, 01:15
המצב הבטחוניאזעקהטיליםמרכז הארץמלחמה    
2 תשובות
אי אפשר לדעת
מניחה שכן
me and myself
כן אולי באמצע הלילה
ב
בריכה מתה
באותו הנושא:
אתם *חושבים* שהלילה ימשיך האזעקות ?
אתם חושבים שסטיפס ימשיך להיות פעיל ככה לעוד הרבה זמן?
הקראש הוריד לי עוקב. איך הלילה הזה ימשיך
ב10 בלילה ימשיך להיות ככה חם או שיהיה קר?
מי שגר בדרום- אתם חושבים שגם היום ימשיכו עם האזעקות?
אתם חושבים שהסינים יפסיקו לאכול כל דבר שזז אחרי וירוס הקורונה או שהם ימשיכו לאכול?
אתם חושבים שהעולם ימשיך להידרדר או באיזשהו שלב ישתנה לטובה?
חושבים שבערב יום העצמאות המצב הביטחוני ימשיך להיות כזה?
אתם חושבים שהלילה ימשיך שקט? אם לא מתי אתם חושבים שיתחילו שוב?
המצב הבטחוני ימשיך להיות גרוע, מצב הבריאותי ימשיך לקרוס...
מה אתם חושבים שיקרה אם ביבי ימשיך בתפקיד שלו?