7 תשובות
לא לא פשוט לא לגעת בבטן עם סכין גילוח זה יצמח לך כפול יותר ממה שיש לך ותצטרכי לגלח כל כמה ימים וזה סבל , רק לייזר או חמצון או שעווה או מכונה להסרת שיער עם פינצטותת אחד מהם
אל תגלחי!!! וכן אם את רוצה זו בחירה שלך
לא לגלח
אני משתמשת באפילטור
זה מכשיר שמורט שיערות
אני משתמשת באפילטור
זה מכשיר שמורט שיערות
רק שעווה.
הייתי ממליצה לך לעשות שעווה, אבל אם אין לך אפשרות כזאת אז תגלחי :)
לא, מניסיון
שעווה או לייזר בלבד.
שעווה או לייזר בלבד.
אם את לא מרגישה בנוח עם זה אז כן מה דאת רוצה
אנונימית
באותו הנושא: