12 תשובות
לא טוב
סביר פלוס
גרוע.מאוד גרוע
דיי טוב
הייתי בזום ילדה של ממוצע 94 וחצי ושחזרנו לבית ספר ירדתי ל90 ןזה ממשיך להדרדר
לא משהו
מצוין פלוס
יש מקצועות שאני חזקה בהם ויש כאלה פחות אבל בכלליות סבבה לגמרי
סביר+
לא וואו אבל נחמד פלוס מינוס
רוב הציונים שלי מעל 80 אבל יש כמה פחות טובים...בכללי הממוצע שלי בתעודה זה בערך 90
פסארה
באותו הנושא: